Krzyżówka ATMOSFERYKI co to jest
Co znaczy atmosferyki? W fizyce powstające wskutek wyładowań elektrycznych w atmosferze i co znaczy.

Definicja ATMOSFERYKI

Co to jest ATMOSFERYKI: fale radiowe o częstotliwościach od 200 Hz do 20 MHz, powstające wskutek wyładowań elektrycznych w atmosferze i powodujące charakterystyczne trzaski radiowe. Do ciekawszych atmosferyków należą r a d i o ś w i s t y - fale radiowe o częstościach 1-15 kHz produkowane poprzez pioruny i biegnące wzdłuż linii pola magnetycznego Ziemi z półkuli północnej na południową albo odwrotnie

Co znaczy Alvarez, Luis Walter:
Porównanie od 1945 prof. na uniw. w Berkeley; specjalista w zakresie fizyki atomu jądra, cząstek elementarnych i promieniowania kosmicznego; odkrywca tak zwany wychwytu K, współodkrywca hiperonu ; odkrywca i atmosferyki co znaczy.
Krzyżówka Aktynometr:
Dlaczego przyrząd wykorzystywany do pomiaru zmian natężenia promieniowania słonecznego. Rolę czujnika w a. pełnią poczernione płytki bimetaliczne ( termobimetal) albo ogniwa termoelektryczne atmosferyki krzyżówka.
Co to jest Ajnsztajn:
Jak lepiej fotochemii jednostka liczby fotonów; jeden ajnsztajn to liczba fotonów o określonej częstotliwości, wywołująca reakcję fotochemiczną 1 mola cząsteczek. 1E = (6,022169 4010-6)1023 kwantów światła atmosferyki co to jest.

Czym jest Atmosferyki znaczenie w Słownik fizyka na A .