ARAGO DOMINIQUE FRANÇO JEAN co to jest
Co znaczy Arago, Dominique François Jean? W fizyce od 1809 członek francuskiej Akademii Nauk; od.

Definicja Arago, Dominique François Jean

Co to jest ARAGO, DOMINIQUE FRANÇOIS JEAN: francuski astronom, fizyk, matematyk i działacz socjalny; od 1809 członek francuskiej Akademii Nauk; od 1830 dyrektor paryskiego obserwatorium astronomicznego; deputowany do parlamentu i członek rządu tymczasowego w 1848. Dokonał odkrycia skręcania płaszczyzny polaryzacji światła poprzez kryształ kwarcu. Badał chromosferę Słońca, zorzę polarną i zdarzenie indukcji elektromagnetycznej. Zbudował pierwszy elektromagnes

Definicja Analiza Harmoniczna:
Co to jest przedstawiania funkcji okresowych dzięki sumy funkcji trygonometrycznych. Jeśli funkcja f(x) jest funkcją okresową z okresem T, jest to f(x) = f(x+T), i spełnia jeszcze pewne dodatkowe warunki, to arago, dominique françois jean.
Definicja Akceleratory Cykliczne:
Co to jest przyspieszane cząstki poruszają się po torach spiralnych albo kołowych. Charakterystyczny tor cząstki uzyskuje się dzięki wykorzystaniu pola magnetycznego skierowanego prostopadle w relacji do arago, dominique françois jean.
Definicja Alvarez, Luis Walter:
Co to jest od 1945 prof. na uniw. w Berkeley; specjalista w zakresie fizyki atomu jądra, cząstek elementarnych i promieniowania kosmicznego; odkrywca tak zwany wychwytu K, współodkrywca hiperonu ; odkrywca i arago, dominique françois jean.

Czym jest Arago, Dominique François Jean znaczenie w Słownik fizyka na A .